"Twingly statistik"

onsdag 23 juli 2014

En lugn het dag.....





Samma olidliga hetta idag så det har bara blivit korta rundor för min del……















Robban hade haft ett jobbigt nattpass men när han kom hit på förmiddagen åkte han och matte för att kasta den trasiga fåtöljen och mattes gamla dator på återvinningscentralen men där var det stängt. De öppnade inte förrän kl 13 så det var ju bara att vända tillbaka…Snopet!..….Robban åkte sedan själv och kastade de trasiga grejerna……

Matte saknar sin fåtölj…..






Idag slapp jag inte dammsugarens oljud. Både jag och Leo fäller massor just nu så golven är täckta med tussar så matte är ju tvungen att dammsuga men kul är det inte...…….


Jag har inte så mycket att berätta för det har annars varit en minst sagt lugn dag. Ingen orkar göra någonting i den här värmen…..



Utslagna i soffan....















Vi ska snart ta en längre promenad. Medan jag väntar ligger jag ute på balkongen......Tror att vi ska bege oss ner till hamnen denna gång.....Det ska bli kul.....
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar