"Twingly statistik"

torsdag 12 november 2015

Sur.......vägrar kissa








Vad du ser sur ut sa Timos matte till mig när vi mötte dem i morse. Demonstrativt tittade jag åt ett annat håll och ignorerade dem helt. 



Timo gillar inte heller regn hörde jag...


Jag var jättesur på matte som tvingade mig gå en lång morgonrunda trots att det ösregnade ute. Att rundan blev lång berodde på att jag inte ville gå i det blöta gräset för att göra mina toabestyr men som sagt, matte tvingade mig men jag struntade i att kissa ändå så till slut var vi tvungna att gå hem. Jag vet inte vem som var blötast, matte eller jag? Matte fick i alla fall byta alla sina kläder och hennes tröja är inte torr ännu och det är inte min sele heller för den delen....






Usch, vad jag hatar det här vädret























Vid lunchtid var det uppehåll i regnandet så då gick vi iväg på en längre promenad. Nu kunde jag inte hålla mig längre utan var tvungen att göra mina toabestyr men jag gjorde det längst ut på gräskanten, ja nästan på gångvägen.....



Det prasslade mysko i buskagen igen men det visade sig bara vara ett par fåglar....









Nyfikna Albin var tvungen att gå fram till bilen som stod parkerad på vägen för den lät väldigt konstigt. Matte sa att det bara var en kupévärmare som var igång och att det var den som vi hörde....






Vi stannade till vid närbutiken för Robban skulle handla ett par saker.....




Albin väntar på att Robban ska komma ut från butiken....



















Matte tycker att jag ser så fisförnäm ut när jag sitter så här




Iris är många gånger väldigt närgången....























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar