"Twingly statistik"

fredag 6 maj 2016

Bad....varmt...nymåne...





Det var varmt redan under morgonrundan....





Albin gillar ju att vara ute på balkongen



...men det blev i det varmaste laget för honom också så han la sig i skuggan



...medan jag la mig på golvet innanför balkongen



...och Iris sträckte ut sig på bordet. Vet inte var Leo hade gömt sig?














Vi tog sedan en promenad längs Gröndalsviken 





Albin tog sitt första bad



Det här har han längtat efter





Han skuttade runt som en hare



så kul och så skönt




färdigbadat....



Vilopaus





En motorbåt kommer i hög fart


På hemvägen möter vi en schäfer. Albin försöker mopsa upp sig och vill inte sätta sig ned....



Till slut satte han sig ändå och var till och med tyst








Promenad senare på eftermiddagen....


Jag hör att det prasslar i skogsdungen och trodde att det var något spännande djur men det var bara en katt. Igår såg jag faktiskt ett rådjur...



Albin hörde också prasslandet...


Många barn och ungdomar i skateparken



Albin tycker nog att jag drar benen efter mig




Alltfler båtar kommer till småbåtshamnen för varje dag




Det måste vara idealiskt väder att sig en båttur nu









Det är nymåne, vilket kan påverka kommunikationer och tekniska prylar men också vara en bra tid för nystart av olika projekt...
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar