"Twingly statistik"

söndag 19 augusti 2018

Fäller massor.....trött




Albin fäller inte alls lika mycket som jag gör. Annars brukar det vara tvärtom. Robban fick ta över efter att matte hade kammat mig en bra stund. Det lossnade massor av päls....






Robban tycker att jag är duktig som står så stilla hela tiden



Albin tycker att det tar lite väl lång tid...



 ...men här har han fått upp vittringen på något. Jag undrar på vad?




Det har varit jätteskönt väder även om det har blåst en hel del, runt 21 grader varmt ändå









Matte höll mig vaken större delen av natten och det på grund av sin eviga slemhosta och alla nysattacker.  Vi går tydligen in i den årstiden nu. Typiskt nog hade både hostmedicinen, halstabletterna och honungen tagit slut samtidigt så hon måste inhandla det i morgon. Hon väckte katterna också när hon var uppe vid två-tretiden och letade efter sin Bricanyl som hon brukar ha i sängbordslådan men som hon naturligtvis hade flyttat på. Självklart trodde Leo att det var matdags och han blev ganska så missnöjd när han inte fick sin frukostmat. Det låter han förstås hela omgivningen höra men han behöver faktiskt inte svälta för det finns alltid torrfoder framme...












Så här trött var jag efter skogsrundan och nattens störda sömn




Albin har varit ute på balkongen som vanligt mest hela dagen när vi inte har gått någon rastrunda..














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar