"Twingly statistik"

tisdag 11 september 2018

Regn o rusk...trist dag....




Vi hade i alla fall tur med vädret när matte skulle gå förmiddagspromenaderna med oss.....


Intressant...



Albin som alltid tar i för kung och fosterland när han ska sprätta fick inte till det ordentligt denna gång. Han kom av sig då han såg och hörde en annan jämnstor blandrashund som ilsket slet och drog i sitt koppel då han fick syn på Albin. 




Och vem har varit här?













Vid lunchtid bröt ovädret ut och regnet vräkte ner när det var dags för eftermiddagspromenad. Det blev bara korta rastrundor och hade jag fått bestämma så hade jag inte gått ut överhuvudtaget. Matte tvingade mig som vanligt....







Det blev en riktig slappardag igen...






Och Albin provlåg i mattes säng. Han brukar aldrig ligga där....




Leo tittade upp lite förvånat när Albin hoppade upp men han låg kvar som vanligt och gjorde inte en ansats till att flytta på sig...





Iris blev också förvånad när Albin kom in i sovrummet eftersom han aldrig brukar vara där. 













Nu väntar Albin och jag på att Lena ska komma och följa med på kvällsrundan. Tyvärr regnar det fortfarande men jag kommer väl inte undan....











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar