"Twingly statistik"

torsdag 18 oktober 2018

Skogspromenad....café.....





Vi gick skogspromenaden vid tiotiden. Riktigt skönt väder, sol och 12 grader varmt




Man kan inte stå bakom Albin för han tar i för kung och fosterland när han ska sprätta. Jag får massor av jord på mig...



...jag har inte samma snits på sprättandet





Undrar vad Albin ser för något?




Och nu vill Albin pussa mig....



....något jag inte alls gillar




Hemma igen...












Robban fick ta emot en förbokad grupp på 20 personer på caféet idag eftersom Lena inte hade någon möjlighet att vara där. Han var dock inte helt ensam utan hade hjälp av en tjej. De sålde mycket och det gick bättre än vad han trodde...









Nu är det snart dags för kvällspromenad, lite tidigare än vanligt för Robban ska iväg på ett möte




Iris kan gärna få gå i mitt ställe för jag gillar inte att det börjar mörkna ute nu









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar