"Twingly statistik"

fredag 28 april 2017

En dag i bilen....oväsen....kattgodis



Idag har matte och Robban varit på en inköpsrunda. Det blev många timmar i bilen för oss fast Robban har ju rastat oss emellanåt förstås...





Robban fick lyfta in mig i bilen som vanligt. Robban hade lånat en släpkärra så att han kunde få hem allt.....

Först gick matte och Robban runt på vårmarknaden när den öppnade här i morse.....

Matte köpte honung och en ny vaxduk till köksbordet




Sedan åkte vi till IKEA och där tog det tid måste jag säga. Därefter fortsatte vi till Biltema, Arken Zoo, Hem & Fix byggmarknad, Jysk och till slut Ica.....



Äntligen hemma igen....





Matte ropar visst på mig....





...och Albin väntar på att matte och jag ska komma




Jag gillar inte höga ljud så oväsendet från tivolit tycker jag inte om...













Är dötrött efter dagens bilutflykt. Måste vila innan det är dags för kvällsrundan. Robban är iväg och hämtar Lena nu när hon har slutat på jobbet. De ska sova här i natt och i morgon natt för Lenas son ska ha en spelhelg med ett gäng kompisar och det inkluderar också hög musik...
















Varje kväll när vi har kommit hem från kvällsrundan den senaste tiden så sitter Leo och Iris på matbordet och väntar på sitt godis. De som aldrig tidigare har fått något kattgodis är jätteförtjusta  i det här sedan de fick ett gratisprov i brevlådan så nu måste matte köpa det till dem för annars blir det ett herrans liv på Leo och Iris blir besviken. Kul att det finns något som hon också uppskattar....
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar