"Twingly statistik"

fredag 12 maj 2017

Rundor....lugnt o stilla



Trots att Robban jobbade i natt tog han morgonrundan med både Albin och mig klockan sju i morse innan han skulle iväg på en heldagsutbildning som började klockan åtta. Matte hade så himla ont i benen så hon kunde inte gå. 

Det finns förstås inga bilder från rundan för Robban tar nästan aldrig några bilder på oss till skillnad från matte.



Matte var ju tvungen att gå separata rundor med oss senare på dagen. Här har jag fått upp vittringen på något intressant...





Vi tog en sväng förbi skolbygget och där jobbar de på



Albin gör ett halvhjärtat försök att sprätta men det går inte så bra med det högra bakbenet som han har problem med....




...han tog i för kung och fosterland med det vänstra i stället och det gick ju bättre fast det såg ut som om han skulle ramla omkull













Albin inspekterar balkongen

















Robban var här och hämtade Albin alldeles nyss så nu blir det lugnt och stilla i helgen. Lite trist tycker jag nog att det blir även om jag vill ha matte för mig själv. 



Passar på att vila i dagbädden medan den är torr och ren. Iris  pinkade i den i natt trots att hon hade gjort det i sin egna toabädd också. Och vad är det för fel på att använda kattlådan som Leo gör? Men hon bajsar ju där och det får vi väl vara tacksamma över. Precis som om matte inte har annat att göra än att tvätta nerkissade handdukar.

Nu väntar jag på att vi ska gå kvällsrundan snart så jag får mitt godis någon gång....

Matte ska kolla på Let´s dance-finalen och hon hejar på Jesper Blomqvist och har gjort det hela tiden även om Anja är duktig hon också.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar