"Twingly statistik"

fredag 18 augusti 2017

Korta promenader....





Idag har jag bara gått kortare promenader för det regnade hela förmiddagen. Robban skjutsade matte sedan till fotografen för hon är tvungen att förnya sitt körkort och eftersom vi var i närheten så passade matte på att storhandla på Ica Maxi.








När vi var hemma igen vid lunchtid så tog Robban Albin med sig och åkte hem



Albin och Lenas son är bästa kompisar














Matte och jag tog en promenad till brevlådan så hon kunde posta körkortsförnyelsen till Transportstyrelsen.













Sedan tänkte matte ta en längre promenad med mig men den blev inte så lång då hennes vänstra höft satte tvärstopp för det. Hon har väl gått för mycket de senaste dagarna och överansträngt den...






Jag får vänta tills Robban och Albin kommer tillbaka till  kvällspromenaden. Ja, inte mig emot för jag är hellre hemma....


...men nu är jag sur för jag hörde att matte sa att kycklingpinnarna är slut. De som är så goda. Undrar vad jag får i stället i kväll?













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar