"Twingly statistik"

måndag 18 februari 2019

Mat....promenader....




Sitter i soffan och väntar på att Albin ska äta klart. Hoppas också på att han lämnar lite kvar till mig...




Idag ville han äta inne i vardagsrummet men det går inte fort för honom precis. Jag slukade min mat i ett nafs som vanligt...









Här står vi utanför Coop och väntar på matte. Idag kom det saknade bokpaketet som såg ut att ha varit öppnat men böckerna var oskadda och det var ju huvudsaken. Nu har matte lite att läsa framöver...



Matte väntar på oss. Hon tog en kortare väg hem. För övrigt har vi bara gått de vanliga promenaderna i skönt väder men lite väl blåsigt för mattes smak eller snarare för hennes andningsproblem..










Hoppas ingen kommer och öppnar ytterdörren nu. Iris sover djupt. Hon reagerade inte ens när jag var framme och nosade på henne. Lite olämplig plats bara, tycker åtminstone jag











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar