"Twingly statistik"

fredag 22 februari 2019

Skönt väder...lagom kallt







Här ligger jag och väntar på att Robban ska gå kvällsrundan med Albin och mig. Jag är inte helt nöjd med att Iris ligger precis bakom rumpan på mig men så länge hon ligger stilla går det väl an....





Det har varit strålande fint väder idag. Solen sken och ett par grader kallt, precis lagom alltså även för Albin och hans ömtåliga tassar....




Jag blev på lekhumör och det är ju inte så vanligt. Vi väntade på matte som är inne i kiosken för att hämta ut ett paket som kom med Schenker. De är betydligt snabbare och tryggare än vad Postnord är....




Robban fick bära hem paket och varor

Det är ny ägare till kiosken så nu har den blivit betydligt trevligare och mer välsorterad, sa matte och det är ju bra....Samtidigt som matte kom ut därifrån så fylldes kiosken av massor av skolbarn som tydligen inte gillade skolmaten. Likaså är pizzerian på torget välbesökt av skolelever så gott som dagligen under lunchtid. Man kan ju inte låta bli att undra över hur barnen har råd? 








Matte tycker att det är så bekvämt och enkelt att anlita apotea.se som dessutom snabbt skickar alla varor fraktfritt.

Nu hade hon beställt sina astma- och magmediciner,  tandcreme, tandborstar samt ansikts- och hudcremer som inte finns på det vanliga apoteket utan bara i hälsokostbutik. Och sådan butik finns inte här i stan.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar