"Twingly statistik"

tisdag 10 september 2019

Inte hänt så mycket...





Vi har precis kommit in från en långpromenad. Det har varit jätteskönt väder hela dagen, solen har varit framme men nu kom det några regnstänk....



Albin undrar om han ska få en godisbit av matte nu när han var så duktig när en pytteliten chihuahua gick förbi. Han har inte reagerat på så små hundar tidigare men han tar nu chansen att få godis vid varje hund han ser...



Här fick han dock en godisbit. Vi mötte en glad golden och bakom oss kom en boxer. Albin satt så stilla hela tiden men jag skällde till när jag tyckte att goldentiken och hennes matte kom för nära min matte...





Nu vill Albin pussa mig och det gillar jag inte alls...




Vi tog förstås en långpromenad på förmiddagen också...








Annars har det inte hänt så mycket idag. Robban fick moppa golven när matte var klar med dammsugningen. Därefter var han tvungen att åka hem. Han och Lena har köpt en ny jättefin spis som kom igår och skulle installeras idag.




Nu är han hemma igen för en granne skulle hjälpa honom att åka iväg med den gamla spisen till återvinningsstationen innan de stänger klockan 19.






Nu väntar jag bara på att jag ska få mitt kvällsgodis...









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar