"Twingly statistik"

fredag 22 november 2019

Promenader i regn...gran....frissan...




Är ute på morgonrundan med matte och regnandet tar visst aldrig slut



En skolklass har tydligen idrottslektion i det här vädret. Ja, det skadar väl inte att de rör på sig. Det är ju varmt ute i alla fall...



Jag fick syn på Albin på långt håll så matte släppte loss mig så jag kunde springa och hälsa på dem...






Ett par timmar senare tog matte och jag en långpromenad



....och hon var tvungen att göra ett inköp på Ica som vanligt



Nu är kommunens julgran på plats och de håller på att sätta upp belysningen. Granen är väldigt tät och fin...





Sedan var det Albins tur att få komma ut på en långpromenad och nu regnar det mer men det bryr han sig inte om...




Han väntar medan matte plockar upp efter honom..




Det här var väldigt intressant... 







Robban var på sjukgymnastik på sjukhuset i Köping och fysioterapeuten talade om att axeln är skadad på fyra ställen och dessutom är den kraftigt inflammerad. Han fick övningar att göra i tre veckor tills återbesök och han får absolut inte bära någonting med den armen..Inte helt lätt att göra allting med vänster när man är högerhänt...





Robban hann inte mer än hit förrän vi skulle åka till Arboga. Både matte och Robban skulle till mattes favoritfrissa....Det tog sin lilla tid innan de var klara så både Albin och jag somnade i bilen..



De här två hade hittat en skyddad plats i husväggen intill frisersalongen






Sedan har vi bara gått korta rastrundor eftersom regnet bara tilltar alltmer. Jag tycker att det är skönt att ha täcket på mig. Något som Albin totalvägrar att ha. Så dumt!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar