"Twingly statistik"

onsdag 25 november 2020

Mörker....däck....kattmat...

 



Morgonrunda i mörker och det är inte något jag gillar precis...




Matte gillar att jag ofta gör ifrån mig i närheten av en papperskorg 



När det var dags för Albin att gå ut så hade det ljusnat..Det har varit 8 grader varmt men grått och disigt ute



Det här var intressant...




Robban hade tid för däckbyte idag. Det är första gången han är ute sedan han insjuknade. Han känner sig mycket bättre förutom att kroppen är helt orkeslös och benen känns som tunga timmerstockar....Albin och jag fick sitta kvar i bilen när den hissades upp på verkstaden. Albin tyckte att det var kul men jag tyckte att det var lite läskigt




Robban släppte av matte vid ÖoB för hon skulle köpa en ljusslinga till balkongen. Hon handlade betydligt mer kan jag säga. Hon var där när butiken öppnade för dagen så det hade inte hunnit komma så många kunder ännu. Det var faktiskt ett par personer till förutom matte som bar munskydd. Flaskor med handsprit till kunderna stod utställt på flera platser i butiken...




Vi åkte sedan vidare till zoobutiken i Köping för att köpa kattmat


Leo älskade det här fodret som han fick som godis på kvällarna. Nu har Iris börjat äta av det också och matte hoppas verkligen att hon fortsätter med det.....

Och vad gäller blötfoder så verkar hon i alla fall gilla Shebas foder med tonfisk...så länge det varar. Hon är så jobbig med maten...





När vi kom hem gick vi direkt ut på långpromenaden...



Robban följde med. Han fick stanna några gånger för att pusta ut och vila benen




Albin hör en hund som skäller högt och ljudligt men han ser den inte




Nu vill jag bara hem och få min försenade lunch...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar