"Twingly statistik"

fredag 23 april 2021

Hårda iskalla vindar...biltur...sömn...

 


Idag har det verkligen blåst hårda iskalla vindar. Inte skönt alls. Det kom till och med några snöflingor vid lunchtid....




Vissa har tydligen bråttom ser jag....



Bäst att hålla sig på avstånd när Albin ska sprätta, så jag inte får en massa jord och skräp på mig...Han tar alltid i för kung och fosterland...









Idag fick vi följa med när matte och Robban skulle handla färskvaror på Ica och sedan åka till caféet och lämna av dem där. Det blev ingen lång bilfärd precis och det gillade jag....










Matte har inte plockat fram balkongmöblerna under presenningen ännu eftersom vädret är så varierande och balkonglådorna fick hon ställa på golvet intill väggen så att penséerna inte skulle blåsa sönder










Undrar om vi kommer fram där borta?





Matte, de har gjort en överfart för oss så vi kan komma förbi





Albin tycker definitivt inte om den hårda blåsten...





Får vi kvällsmat snart?






Iris sover skönt i mattes elrullstol..Det märks att hon börjar bli äldre för hon sover mycket mer nu än tidigare på dagarna...och det gör förresten jag också...









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar