"Twingly statistik"

fredag 3 april 2020

Frost...långpromenad...ischias




Lite frost på marken i morse....



Väntar på matte som plockar upp efter mig




De första små vårblommorna utanför vårt hus






Vi gick den vanliga långpromenaden idag. Det blåste rejält även om det inte var samma stormbyar som igår...


Det ligger stora grenar och kvistar överallt sedan gårdagen





Matte plockar upp efter mig igen...Jag är alltid bra i magen men fibrerna i maten sätter fart på den...





Robban är inne och köper lök till köttfärssåsen som matte ska ha till middag






Matte har smöjt sig med Tigerbalsam och jag hatar den starka lukten. Usch, det stinker i hela lägenheten men matte var tvungen sa hon även om hon tycker synd om mig som reagerar så starkt. Troligen är det ischias som matte har drabbats av igen..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar