"Twingly statistik"

lördag 11 april 2020

Långpromenad....grop....trötta




Åter en härlig dag om än något kyligare än igår...




Långpromenad Längs Arbogaån. Albin och jag kollar på en karl som ser lite mysko ut när han smyger omkring på slänten ovanför oss...Vet inte vad han pysslar med?




Robban ska plocka upp efter Albin




Det blåser en hel del...



Det är helt tyst ute och de enda vi såg var ett par karlar som satt och fiskade



Jag gillar att gå i skogspartier för där kan man få upp massor av intressanta vittringar



Albin är inte alls intresserad av vilda djur till mattes förtjusning



Tyckte att jag hörde något som prasslade...Äsch, det var bara en fågel






När vi kom hem tog Robban med sig Albin hem till sig för han skulle fixa en del på tomten




Albin har en favoritplats, en grop som jag har grävt upp. Där kryper han in och lägger sig emellanåt






Matte tog ut mig på en halvlång promenad medan Albin var hos Robban. Där går den stora vackra schäfern som Albin ogillar så mycket...Jag tycker att han ser snäll ut...









Vi var jättetrötta efter dagens uteliv











Robban har precis tagit en rastrunda med oss. Nu sitter vi tre och väntar på medicineringen. Ja, jag ska förstås inte ha någon medicin men vill ändå att Robban ska skynda sig så jag får mitt hundkex.

Leo saknas för han har redan ätit sin kvällsmat med FortiFlora i så nu är han nöjd.

Iris fick Laktulos i kväll också för hon har inte bajsat idag heller. Hon verkar dock pigg och är alert som vanligt...











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar