"Twingly statistik"

onsdag 22 april 2020

Promenader...spyor...nymåne...




Jätteskönt väder redan i morse...






Ute på långpromenad på förmiddagen



Albin och Robban väntar in mig....




...men här har vi väntat in Albin som drar benen efter sig






Albin fick följa med Robban hem. Han skulle olja in altanen och klippa gräset



Ibland står Albin bara och filosoferar



...men emellanåt var det full fart på honom




Lenas svägerska hjälpte till som vanligt. De har verkligen rensat bort gamla växtrester grundligt





Matte och jag tog en långpromenad vid 14-tiden



På fotbollsplanen var det gräsklippning på gång...




Brevbäraren ringde på dörren och jag lovar att han blev ordentligt utskälld. Jag låg ju och sov efter långpromenaden så det blev ett hastigt uppvaknande och det fick han minsann höra...Matte blev ju inte så glad förstås men brevbäraren bara skrattade åt mig...





Vilopaus och nog sjutton måste Iris ligga bredvid. Hon ska alltid härma det jag gör...







Det är inte speciellt praktiskt med en vit matta i vårt hem. Idag spydde Leo massor och det på olika ställen på mattan och det var inte lätt för matte att få den ren. 
Leo brukar vara duktig och springa in till kattlådan och spy i den men han hann väl inte idag. Det var länge sedan han spydde och vi vet inte varför det skedde nu? Något fel på aptiten är det inte i alla fall..Kanske därför?


Leo håller koll på klockan och missar inte mattiderna då det är dags för blötmaten...




I natt, närmare bestämt kl 04.27 är det nymåne. Var beredd på att hastiga förändringar och oväntade händelser kan ske den närmsta tiden. Det kan gälla jobb, ekonomin, boende, relationer m.m. Ta inga risker vad gäller ekonomin!
Som vanligt vid varje nymåne kan tekniska prylar krångla och var uppmärksam i trafiken!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar