"Twingly statistik"

onsdag 22 februari 2017

Blött, blött, blött.....




Var ska jag gå på toa någonstans?



Djup snö överallt...





Det snöar fortfarande och den blöta snön piskar en i ansiktet. Inte skönt alls....och matte såg nästan ingenting för hennes glasögon blev ju immiga och blöta ....




...måste kolla vem som har varit här?




Matte tvekar lite om vilket håll vi ska gå åt? Ja, det tog evigheter innan jag kunde göra mina behov i morse...




Till och med Albin tyckte att det var obehagligt när den blöta snön piskade så hårt i ansiktet




...men stretcha måste han göra ändå





Där borta försöker en liten hund ta sig fram i snödrivorna...


 

Albin väntar på att matte ska bestämma sig åt vilket de ska gå




Hon bestämde sig för att de skulle gå rakt fram














Här står jag och väntar på matte som är inne och hämtar ut ett paket.

Framåt dagen så tinade snön ordentligt så blev vi väldigt blöta uppifrån i morse så var det desto blötare på marken nu. Är det något jag ogillar så är det att gå i vattenpölar och det är finns gott om nu. 










Nu när vi gick kvällsrundan så hade det börjat blåsa upp till riktigt hårda vindar igen. Dessutom var det ännu mer vatten på marken nu så vi fick plaska oss runt. Usch, det är det värsta jag vet. Och jag undrar om mattes kängor hinner torka tills i morgon? De verkar ju inte vara så täta precis.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar