"Twingly statistik"

onsdag 15 februari 2017

Promenader.....nya dofter...





Idag har vi gått flera promenader för att kolla in omgivningarna. Albin sov hemma hos Lena och Robban i natt så vi gick ut när de kom hit eftersom det var så underbart skönt väder. Det är sista dagen som Robban är ledig så han har hjälpt matte med lite grejer som skulle åtgärdas här i lägenheten också.


Matte ville ta en bra bild på Albin och mig tillsammans men....



...jag gick iväg för jag börjar tröttna på alla bilder som ska tas








Idag är det faktiskt jag som har urinmarkerat mer än vad Albin har gjort men ibland pinkar han över min markering




Det finns hur mycket spännande dofter som helst....




...och det överallt. Det är hur kul som helst







En och annan hund har vi sett på promenaderna




och Albin fortsätter med sitt ständiga sprättande...





Vet inte varför han ser så frågande ut?













Matte hade ingen köksgardin som passade eftersom det är ett vinkelfönster. Hon ville ha en gardinkappa i spets så igår beställde hon en kappa på nätet och den kom redan idag. Verkligen bra service.





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar