"Twingly statistik"

tisdag 10 oktober 2017

Min födelsedag.....köttbulletårta



Jag fyller sju år idag. Många har grattat mig på fb och det värmer. Tack alla!
















Det är väldigt rörigt här för Robban håller på och tapetserar mattes och mitt sovrum. Det blir så fint....




...hoppas bara att det blir klart innan sängdags




Iris har hjälpt till med tapetseringen. Här tar hon en vilopaus...




...men så upptäckte hon att Robban hade ställt hennes  karmstol i vardagsrummet så då la hon sig där i stället. Hon var väl rädd att hennes älskade stol skulle försvinna kan jag tro





Albin har varit ute på balkongen större delen av dagen. Han undrar nog vad det är som är på gång? Han är så känslig den killen...










Vi följde med matte till kiosken där hon skulle köpa ägg av torgtanterna



...många spännande dofter här



....förutom ägg köpte matte en burk honung också









Jag längtar till kvällen för då ska jag få köttbulletårta eftersom jag fyller år har matte sagt. Så smaskens! Tycker tiden går sakta...













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar