"Twingly statistik"

måndag 18 december 2017

Vilt....nymåne...




Idag gick vi elljusspåret igen....




Jag blev förstås eld och lågor när jag fick vittring på allt vilt




....tyst, jag hörde ett mysko ljud


...och det gjorde Albin också





...så spännande. Jag ville sticka iväg men fick förstås inte det






...i stället fick Albin och jag en genomgång med furminatorn









Albin roade sig med balansövningar igen. Plötsligt hör vi ett märkligt ljud igen men vi såg aldrig vad det var men något djur var det i alla fall


Albin såg lite osäker ut när det prasslade i buskagen igen...





...medan jag bara ville springa iväg och kolla. Jag hörde att det ska finnas rådjur här 






De väntar på matte och mig. Tycker att Albin har varit lite väl dämpad idag. Promenaden börjar närma sig slutet tyvärr...








För en gångs skull är Lena ledig en hel dag så Albin fick följa med Robban hem till henne. De kommer lagom till kvällsrundan.....



Lite trist är det när Albin inte är här hemma...








Det är nymåne och det är nu som man ska sätta idéer och planer i verket. Det kan gälla en nystart, en livsförändring eller liknande. Rätt tid för kreativa projekt och skaparlusta. Socialt umgänge och roliga fester blir lyckade.
Som vanligt vid nymåne kan tekniska prylar strula och se upp i trafiken! Vädergudarna kan också spela spratt...












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar