"Twingly statistik"

söndag 17 december 2017

Vittring på vilt...köldkramp.....köttbullar




Robban har förstås gått de vanliga promenaderna med oss  idag också. Nu på eftermiddagen fick Albin och jag följa med när han och Lena skulle skjutsa hem en tjej som jobbar på Lenas café. Hon bor långt ut på vischan inne i skogen. Jag blev helt stirrig så fort jag kom utanför bilen för snacka om att jag fick upp flera spännande vittringar. Här har jag aldrig varit förut...Robban tyckte nog att jag var lite jobbig eftersom jag slog dövörat till och fokuserar helt på vittringarna.... 









Albin är desto lugnare även om han gärna vill busa i snön. Tyvärr fick han köldkramp igen i sina ömtåliga tassar....




Huvudet gick som en propeller på mig



Albin var förstås tvungen att revirmarkera som vanligt











Matte har roat sig med att fixa i ordning ett lass julköttbullar. Det blev visst cirka 75 stycken, Albin och jag fick några i vår kvällsmat och de var verkligen jättegoda....

















Här ligger retstickan Leo. Han tog Iris favoritplats och det bara för att retas kan jag tänka mig. Han är inte speciellt snäll  mot henne trots att hon ofta och gärna tvättar och pysslar om honom. Otacksam kille tycker jag....






Ha en trevlig 3:e advent!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar