"Twingly statistik"

måndag 19 mars 2018

Promenader.....inköp....




Matte gick morgonrundan med mig i morse igen och som de senaste dagarna så gick jag en runda igen då det var dags för Albin och Robban. Självklart fick jag dubbla frukostar igen...




Gick en ny runda där det inte var så mycket snö i morse igen



Två hundar av rasen cockerspaniel går framför oss




Trodde först att det var Robban som kom bakom oss men det var en annan karl






Härligt med barmark....Solen tog hårt på snön i helgen





Matte gillar att jag oftast sätter mig i närheten av en sopkorg. Här finns inte många hundlatriner....














Matte mådde bättre idag så vi åkte först iväg med alla förpackningar till sopcontainrarna......




....och därefter åkte vi till Ica Maxi för det var helt tomt i skåpen efter veckor av sjukdom...



...och där tog det tid minsann. Robban var alldeles knäsvag när de äntligen var klara för han är inte helt bra ännu












När vi till slut var hemma igen så gick Robban en längre promenad med oss....



Robban blev lite irriterad på mig för jag lyssnade inte utan busade runt en del. Jag lyckades till och med skrämma Albin lite grann...lättskrämd kille det där...







Vi stannade till och kollade på när ungdomar spelade fotboll



...ser kul ut




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar