"Twingly statistik"

onsdag 21 mars 2018

Sköna promenader....




Matte och jag gick morgonrundan vid åttatiden i morse, något senare än vanligt. Det var härligt skönt väder och sol redan då...




Kollar in en liten vit hund som går sin runda. Tror inte att det är grannens hund även om de är lika...



Alltså, det finns så många intressanta dofter på marken där snön har försvunnit










Leo kollar efter oss när jag sedan följde med Albin ut på hans morgonrunda














Vi gick en längre promenad före lunch...






Vi kollar på skolungdomar som spelar fotboll. Ser kul ut...












Tänk att Albin måste urinmarkera precis överallt



Jag kommer ihåg att jag har sett rådjur på den här ängen förut men nu håller de sig borta...




Matte ska plocka upp efter mig så vi får vänta en stund innan vi kan gå vidare










Väntar utanför kiosken medan matte är inne och hämtar ut ett paket. Matte gillar när företag använder Schenker för då kommer varorna dagen efter beställning. När de levereras med Postnord vet man aldrig när och om de kommer fram..Hon väntar på försändelser som inte har kommit ännu...












Så här reagerar vi när Robban står i hallen och ropar på oss för att vi ska gå kvällsrundan. Ingen av oss har lust att gå  ut...





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar