"Twingly statistik"

måndag 25 juni 2018

Hundlekplats....trött....utfall




Jag är jättetrött efter att ha varit på hundlekplatsen..



Det märks att det har varit en hel del hundar här sedan sist...


...för det finns hur många intressanta dofter som helst




Jag gick faktiskt igenom en av agilitytunnlarna och jag blev nog lika förvånad som Robban för jag har alltid blånekat till att gå in i de där...













Idag har jag faktiskt varit trött mest hela dagen....





 ...och matte blev jätteförvånad över att Albin ville ligga ute på balkongen för han har vägrat gå ut dit sedan han blev skrämd av några insekter










Leo verkar väldigt intresserad av TV-nyheterna



......och matte stinker av Aloe Heat Lotion som hon har smörjt in sig med. Hon har fått nackspärr och smärtan går ut i högerarmen och så mycket så att hon inte kan använda den. Hon kan varken räta ut eller böja armen. Matte tror att det beror på olämplig sovställning sedan operationen och ensidig belastning, viket gör att hon inte kan stödja sig på höger krycka som är det viktigaste stödet.....Ja, alltid är det något, suckar matte....












Vi har precis kommit in från en kortare promenad där Albin skämde ut sig. Han försökte göra utfall mot grannens mycket trevliga Jack Russellkille. Albin gillar honom inte alls men det gör jag. Tror att Albin förknippar honom med en annan likadan hund som vi bodde granne med i Nynäs och den hunden var inte alls snäll.



Vilopaus. Albin tycker att det är varmt i solen och det är det verkligen...





De två små bjäbbande hundarna är ute igen och låter lika illa som vanligt







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar