"Twingly statistik"

torsdag 9 maj 2019

Hård blåst....gäspar...




Termometern visar på +12 grader men det har blåst starka kyliga vindar här idag så det kändes riktigt kallt ute. Robban är ledig denna vecka och börjar inte jobba förrän tidigt söndag morgon så vi har gått flera promenader med honom idag. Matte var med på en men det blåste så hårt så hon kunde inte gå ut något mer sedan...



Det växer gott fräscht gräs runt lyktstolparna. Jag har redan käkat lite grann



Och Albin gäspar som vanligt. Att han inte gäspar käkarna ur led som han håller på är väl konstigt. Jag gäspar aldrig...




Robban har plockat upp efter Albin





För övrigt har det inte hänt så mycket utan det har varit en rätt så lugn dag


Undrar om Robban kommer snart för det är väl dags för kvällsrundan? Inte för att jag vill gå ut men jag längtar efter mitt kvällsgodis...









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar