"Twingly statistik"

fredag 24 maj 2019

Tidiga morgnar...regn...katter...korv




Nu börjar jag vänja mig vid att gå upp jättetidigt så jag vaknar innan Robban kommer och ska gå morgonrundan med oss...

I morse fick han kånka ner all tvätt till tvättstugan innan han åkte och jobbade men matte var tvungen att vänta till klockan sju innan hon kunde starta maskinerna..








Vi hade tur som slapp regnet på förmiddagens rastrunda för sedan har det kommit några rejäla regnskurar....




Tydligen intressant!



Albin har fått syn på en katt. Det är faktiskt ganska så ovanligt att vi ser några utomhus här..När vi bodde i Nynäs fanns det hur många som helst...





Trodde att matte hade laddat trädet med korv men icke....








....då hon åt korv till middag men den var alldeles för stark för mig sa hon



Matte åt kabanoss med rostade rotfrukter och grönsaker...







Nu kom Robban hit efter jobbet för att gå kvällsrundan med oss. Det var ju typiskt att det ska ösregna då så jag måste ha regntäcket på mig...Jag avskyr att bli blöt...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar