"Twingly statistik"

tisdag 5 maj 2020

Promenader o åter promenader...




Kom förstås mitt i värsta rusningen till skolan som vanligt...






Någon klass ska tydligen ha idrottslektion, ser jag..






Matte tog morgonrundan med Albin också. Hon tyckte att Robban kunde få sovmorgon eftersom han hade ett riktigt tufft arbetspass igår och kom inte i säng förrän sent...Han är ledig i två dagar nu...




Albin reagerar på det högljudda ljudet från en epatraktor som kom i full fart in på parkeringen







Robban kom hit vid tiotiden och då gick vi ut på långpromenaden. Albin är intresserad av robotgräsklipparen som klipper gräset på fotbollsplanen



Jag är mer intresserad av dofterna på marken..




Väntar in Albin som är på toa...




Stopp vid Ica. Matte skickade in Robban för att veckohandla




Albin kollar in en liten Jack russellvalp. Riktigt söt var den men jag vet inte om Albin håller med? Han har svårt för den rasen...






Ute på ny långpromenad vid 14-tiden...Nu var det varmare ute, 14 grader





Nu drog Albin benen efter sig igen. Jag trodde aldrig att vi skulle komma hem igen. Han verkar så mentalt trött på eftermiddagarna...










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar