"Twingly statistik"

fredag 29 maj 2020

Rastrundor...flygfän...Glad Pingst!




Tidig morgonrunda med matte i jätteskönt väder



Matte var tvungen att vila en stund. Även om jag inte är noga med var jag sätter mig och gör mina toabestyr så kan det ta tid innan jag gör det eftersom jag har så mycket annat att koncentrera mig på....



Matte tog ut Albin sedan. Det blev lite tidigare än vad han är van vid. Matte visste ju inte om Robban kunde gå på sin onda fot så Albin fick gå ut med henne när vi kom hem efter min runda...

Albin träffade och hälsade på hantverkaren som fixar med dörrarna när de gick genom källaren. Oljudet började sju i morse igen men tydligen slutade de tidigt idag för det har varit tyst sedan lunchtid...Tack för det!



Skolbarnen börjar dyka upp....







Robban kom och vi tog en kortare promenad...






Albin fick följa med Robban hem. Han skulle plantera lite blommor



Oj, så stort han kan gäspa.....





Det har bara blivit kortare rastrundor idag men desto fler...För övrigt har det varit helt lugnt..


När vi inte har varit ute så har Albin legat ute på balkongen som vanligt...Han är rädd att det finns flugor och andra flygfän inomhus så han vill inte gärna gå in...På balkongen och utomhus bryr han sig inte men inne får han panik...



Vi önskar er alla en GLAD PINGST!




Iris



Leo



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar