"Twingly statistik"

måndag 14 september 2020

Promenader...blåst...respekt



Morgonrunda vid åttatiden. Det ser ut som om en skolklass ska ha idrottslektion...





Vi väntar så att ett par rullstolsburna kan ta sig förbi...





Och så skulle Albin ut på sin runda. Han är tydligen trött fortfarande..


Lite gott gräs till frukost...






Albin ute på sin långpromenad. Han undrar om han ska få en godisbit nu när han var så duktig vid ett hundmöte och nu hade han tur eftersom matte tog med sig det just idag..




...och så käkar han lite mer gräs




...och så tar han några färska grässtrån till




Därefter var det min tur att få en längre promenad. Det är ganska så blåsigt men något varmare än igår i alla fall


Väntar medan matte plockar upp efter mig..



Vad är det för konstiga ljud som hörs?




Äntligen närmar vi oss hemmet...







Jag hör att Robban kommer men vågar knappt röra mig när Leo ligger så nära..Han inger respekt den katten trots att han aldrig har gjort något mot varken mig eller Albin.....

Robban jobbade dagspass. Han fick följa med en patient fram och tillbaka till Västerås sjukhus för en speciell undersökning och det tog större delen av dagen...











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar