"Twingly statistik"

torsdag 13 januari 2022

Promenader...+7 grader....grus....

 




+7 grader men mycket hård blåst



Det finns inte mycket kvar av snön precis...







Här bakom ishallen var det lite mer snö i alla fall. Så trist att den försvann. I tisdags var mycket snö och himla fint väder...




Usch, jag fick ont i trampdynorna av gruset...






Som vanligt gick vi två längre promenader idag..Albin har fastnat vid en mycket intressant doft...



Vilken tur att det inte kom några skolbussar när jag satte mig mitt i vägen för att bajsa. Jag är inte så noga av mig och inte skäms jag för det...




Vi drar ju in en del grus i det här vädret men det är ingenting mot vad mattes elrullstol gör. Det bara rasslar till av grus i dammsugaren. Matte som skulle dra ner på dammsugningen till varannan dag inser att det kommer inte att fungera...Vi kan ju inte gå omkring i ett grustag här hemma också...






För övrigt har matte fortsatt med sitt skrivarbete...









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar