"Twingly statistik"

torsdag 2 juni 2022

Besök....promenad i regn....

 


Jag blev verkligen både snopen och jätteglad när Carina, mattes dotter, plötsligt dök upp här på förmiddagen....

Hon hade en körning till Parken Zoo i Eskilstuna med en grupp, men ville inte själv gå i parken i flera timmar i detta regnväder. Hon åkte hit i stället och käkade lunch på caféet, stekt kycklingfilé, potatis och dragonsås


Sedan följde hon med matte hit hem för att följa med på en hundpromenad i regnet.


Carina fick hålla i mig....



Albin blev lite konfunderad över det hela. Han har inte träffat Carina på flera år, så han såg lite misstänksam och avvaktande ut....


Han var väldigt noga med att hålla koll på att jag följde med...



Här åt vi ikapp...



Det var roligare att gå med Carina, för då kunde jag gå lite som jag ville. Det får jag sällan eller aldrig för matte...



Sedan skulle Carina hämta upp sin grupp på Parken Zoo. En trevlig park att gå och strosa i när det inte regnar. Undrar hur blöta de resenärerna var efter besöket?








Nu i kväll har matte tagit en varsin långpromenad med oss. Nu hade det slutat att regna, tack o lov...



Fotbollsmatcher på gång och därmed bilar överallt...







Det var länge sedan jag såg den där hunden, en blandras av något slag



Och vem har varit här då?






































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar