"Twingly statistik"

lördag 7 november 2015

En gråtrist regnig dag....separata rundor...






Matte gick morgonrundan med Albin först i morse. Regnet vräkte ner så hon förstod att jag inte hade någon lust att gå ut. Till slut blev jag tvungen förstås även om jag tvekade i dörröppningen. Jag HATAR regn...






Det här trista vädret har hållit i sig hela dagen. Vi har inte gått några långa promenader under dagen men det har blivit många rundor för matte eftersom hon går separata promenader med oss. Det har blivit många ombyten för henne eftersom hon fortfarande inte äger några regnkläder. Det hänger blöta kläder på tork överallt.




Usch, vad jag ogillar det här vädret och det är jag tydligen inte ensam om. Matte gillar inte heller kombinationen av regn och blåst..





...och där borta kommer den hysteriska schäferblandisen. Det hörs på långt håll när den tjejen är ute





För en gångs skull var det tomt i skateparken. Inte så konstigt förstås med tanke på vädret. Förresten har jag inte sett till många hundar heller.....





Det har dock Albin men han har varit jätteduktig. Han har mött fyra stora hundar utan att få något utbrott även om han tittade oroligt efter dem....
















En riktig sjusovardag har det varit. Till och med katterna har hållit sig ovanligt lugna....

















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar