"Twingly statistik"

fredag 13 november 2015

Otursdag eller inte?






Det har varit skapligt väder ända fram till det var dags för eftermiddagspromenaden. 





Inte nog med att det började regna igen utan det blåste riktigt ordentligt också och gör så fortfarande....




















Matte skulle slänga en massa sopor i containrarna och sedan  tog vi en sväng ner till Ica Maxi för det fattas tydligen alltid något i skåpen här. 

När matte var klar och vi skulle åka hem kom ambulansen och parkerade bredvid oss. Jag skällde ut dem ordentligt eftersom jag inte gillar när någon kommer för nära bilen. Jag vaktar ju Albin. Självklart ville Robban ha en pratstund med sina gamla kollegor så vi blev stående där ett tag.





Och apropå ambulansen. När Robban jobbade sist fick han bärga en ambulans mitt natten. Hans kollegor blev ganska förvånade när de såg att det var Robban som kom.

















Och vad är det här för något? Albin vill undersöka precis allting....




...och det riktigt grundligt förstås













Carina kom på en snabbvisit nu på eftermiddagen. Hon hade inte jobbat klart för dagen utan skulle nu köra ett företag som skulle till Eskilstuna över weekenden. Hon ska hämta dem på söndag.....












Otursdag eller inte? Hur som helst har jag överlevt dagen utan några större problem men dagen är ju inte slut ännu förstås




























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar