"Twingly statistik"

fredag 2 juni 2017

En ganska så trist fredag......




Idag har det inte hänt någonting. Matte och jag har gått våra promenader förstås. Mötte en tjusig schäfer som verkade intresserad av mig men de vek av åt ett annat håll...



Skolklasserna verkar ha haft en idrottsdag för det var fullt med skolungdomar på alla tre fotbollsplanerna....Passar ju bra eftersom det inte var lika varmt idag.....




Oj, jag har fått upp vittringen på något intressant. Och varför ligger det så mycket fågeldun och fjädrar här? Undrar om någon katt har attackerat en fågel?




Jag hör något mysko ljud men vad är det?






Det har alltså varit en ganska så trist dag, i princip har inget hänt....



Iris handdukar hänger på tork igen....



Och Leos aptit är det banne mig inget fel på. Nu är han sitt gamla vanliga jag igen..Skönt i och för sig....






Undrar om matte har blivit dunderförkyld eller om det är pollenhalterna som är orsaken till hennes hälsotillstånd eller både ock? Jobbigt är det i alla fall, åtminstone på nätterna....










Enda ljusglimten idag var väl när dessa smakprover kom med brevbäraren. Synd bara att jag skällde ut honom ordentligt nu när han kom med godis till mig...ja, även till katterna





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar