"Twingly statistik"

söndag 25 juni 2017

Promenader.....ledsna katter....får.....





Robban kom vid åttatiden i morse igen och gick morgonrundan med oss. Matte gjorde ju misstaget att följa med på kvällsrundan igår kväll. Eftersom hon hade varit inne hela dagen ville hon ha lite frisk luft och röra på sig. Jag trodde aldrig att vi skulle komma runt och hem igen. Hon har inte kunnat gå ut idag och lär inte kunna gå någon runda i kväll heller.










Efter det att vi hade gått ytterligare en runda och käkat lunch tog Robban med sig oss i bilen...











...för att gå en längre promenad. Tidigare hade det regnat till och från men nu klarnade det upp och solen tittade fram.




Det är spännande att gå på nya platser....



...tycker jag också




...ser ut som om Albin tycker att det börjar bli lite för varmt









Både Iris och Leo tycker att det är trist när vi inte är hemma...



Iris är nog lite ledsen




....och kanske Leo också...båda två har hållit sig ovanligt lugna idag













Lena har kommit hem från caféet och hälsar på Albin. Jag är mer intresserad av att undersöka omgivningen




Och så är vi ute på promenad igen




...här har vi hittat en mycket intressant doft




...men vad är det där för djur? Jag har aldrig sett sådana tidigare men tydligen har Albin gjort det





...så många


...och så nyfikna



...först var jag också nyfiken men sedan tyckte jag att de var lite läskiga när de rörde på sig





Vi har kommit hem till matte efter kvällsrundan. Lena och Robban var kvar en stund innan de nyss åkte hem igen..Robban var dötrött och hade jätteont i sin nacke...














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar