"Twingly statistik"

onsdag 29 november 2017

Bullar....sur o arg....




Matte fick för sig att hon skulle baka lussebullar idag. Hon hade köpt alla ingredienser men glömt jästen så hon skickade iväg Robban till Ica efter frukosten. Albin och jag fick följa med så här står jag utanför butiken. Albin står en bit ifrån mig.




Trots att matte inte äter bullar längre så tycker hon att lussebullar hör till den här årstiden. Robban får ett gäng med sig hem i kväll för vad ska matte med alla bullar till? Inte får jag någon heller...suck









Matte har inte varit utanför dörren idag och Robban har inte tagit några bilder från våra promenader...


Jag är riktigt sur här...





...för Albin kan inte låta bli mina mjukisdjur idag heller















Och inte blev jag gladare när det ringde på dörren och brevbäraren kom med paket till matte. Jag visade mig från min absolut sämsta sida. Åtminstone enligt matte som blev irriterad men brevbäraren skrattade bara...Det är andra gången den här veckan som han blir utskälld när han kommer  med stora försändelser. Matte blir lika förvånad varje gång eftersom hon annars brukar få hämta dem på Coop eller i kiosken men självklart blir hon glad över servicen. 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar