"Twingly statistik"

onsdag 22 november 2017

Spänd....såld




Det kom lite mer snö när matte och jag tog lunchpromenaden. Jättekul tycker jag men det tyckte inte matte



Jag blev riktigt spänd när jag hörde och fick syn på ett gäng skolgrabbar som busade. Var så rädd att de skulle kasta smällare men det gjorde de inte. De tyckte nog att det var kul med snön bara...





Och här är nästa gäng. De kastar snöbollar på varandra. Matte och jag var tvungna att gå emellan dem för att komma vidare. Då var det en grabb som ropade till de andra att de skulle sluta kasta och ta en paus medan vi gick förbi. Jättebussigt verkligen!
















Matte tog en promenad med Albin också. Han verkar inte vara lika förtjust i snön som jag är men det kan ju bero på att hans tassar tydligen är känsligare mot kylan än vad mina är...




Albin kollar in grabbarna som busar i snön....




...och här får han syn på en mindre hund










Vet inte om Leo kollar efter Robban eller om han bara gillar att titta på trafiken men han har legat länge i köksfönstret...









Robban fick bilen såld idag. Den har legat ute på Blocket ett tag och äntligen blev den såld.  Det är inte helt lätt att sälja en dieselbil i dagens läge och som dessutom gått en hel del mil men han har bytt ut det mesta så bilen är i gott skick.

















Iris ligger och vilar på sin nya liggplats. Knäpp katt!






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar