"Twingly statistik"

söndag 26 november 2017

Skogspromenad....balans...mjukisdjur





På väg till skogen......





Både Albin och jag tyckte att det var jättekul att komma ut i skogen



Jag fick vittring på både det ena och andra så fort jag kom ur bilen







Albin är inte alls lika intresserad av vilt men är noga med att undersöka dofterna på marken. Det var ju underbart skönt väder så vi mötte många människor både med och utan hundar...




Vi fick en välbehövlig avhyvling också....










Jag fick beröm av matte för att jag satt och stod så stilla när hon borstade mig. Mycket hår lossnade...




Nu har jag fått vittring på något spännande...




Albin ägnade sig mest åt balansträning. Han skulle upp på varenda sten han såg. Matte tyckte att jag också kunde träna lite balans men jag håller mig helst på marken....













Här finns ett utegym också även om det inte är lika fint som det i Nynäs. Självklart skulle Albin upp och kuta på redskapen...











En livlig hund passerar förbi




Albin satt så fint och kollade in hunden












Jag gillar inte alls att Albin har blivit så lekfull för nu är han på mina mjukisdjur hela tiden


















Och knäppa Iris fortsätter att använda den gamla klösbrädan som bädd. Skönare platser finns det ju att ligga och sova på



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar