"Twingly statistik"

fredag 3 november 2017

Duktiga Albin ....luktsinne




Albin sitter så snällt och kollar på en hund av kamphundsras som passerar förbi. Den hunden var inte lika lugn som Albin utan hans husse hade fullt sjå att få med sig honom...




...och självklart fick han beröm av Robban






Ute på en promenad vid lunchtid




...där går en förskoleklass




Albin tittar nyfiket på barnen....




...och följer dem med blicken tills de försvann i fjärran




Det var precis här där Albin står som de elaka grabbarna kastade en kraftig smällare bakom mig i förrgår...Usch!









Jag har också varit duktig idag. Robban upptäckte igår att jag hade tappat min reflexlampa som jag fick häromdagen. I morse hittade jag den ute på gräsmattan. Mitt luktsinne är det definitivt inget fel på. Robban blev verkligen snopen och imponerad när han såg att jag hade hittat den...










På förmiddagen åkte Robban och bytte däck på bilen. Matte följde med för hon skulle in på ÖB men vi fick inte följa med för vi fick inte plats med de stora vinterdäcken som Robban lagt på vår plats i bilen. Han ville byta till vinterdäck innan vi åker till Stockholm i morgon. Man vet aldrig när det blir väderomslag med snö och halka. Det kan gå fort vid den här tiden på året...


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar