"Twingly statistik"

måndag 26 februari 2018

Besiktningar.....vaktar




Idag har Robban varit iväg och ombesiktigat två bilar så det har tagit stor del av dagen. Först var han där med Lenas dotters lilla Skoda. Hon pluggar och bor i Örebro men bilen är kvar här för hon använder den bara på helgerna när hon jobbar här i stan.




Sedan var det dags för vår bil och då fick Albin och jag följa med. Båda bilarna blev godkända. Det var jätteintressant tyckte både Albin och jag...





Robban tog en kortare promenad med oss. Vi var på besiktningen i Arboga. Kul att komma till främmande platser.










Eftersom nattsömnen inte är den bästa hos matte och då främst på grund av astmabesvären så brukar hon vila en halvtimme vid 14-tiden varje dag. Då är hon aldrig ensam i rummet utan både Iris, Leo och jag ser till att ingen kommer in och stör....


....eller Iris passar själv på att sova men både Leo och jag är duktiga på att vakta




...medan Albin passar på att leka med ett mjukisdjur som piper
















Här sitter vi och lyssnar på Robban som är ute i hallen och ropar på oss. Det är dags för kvällsrundan men varken Albin eller jag är speciellt intresserade eftersom vi inte gillar mörkret....Så sent som i fredagskväll avfyrades smällare här ute....så himla onödigt för jag blir jätteskraj








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar