"Twingly statistik"

onsdag 7 februari 2018

Gråtrist vardag....kvällsrundan...




Vi har gått de vanliga promenaderna med Robban idag och de var ganska så händelselösa. Konstigt att vi sällan ser några andra hundar när det är trist väder men ändå hade det lämnats lite avtryck både här och där. På förmiddagen snöade det en hel del men det slutade fram på dagen. Dagen har varit ganska så gråtrist.....




Stojiga skolungdomar är på väg in i sporthallen. Skönt att de är på litet avstånd....



Albin är betydligt mer intresserad av barn och ungdomar än vad jag är






....fast dofterna på marken efter andra hundar är förstås mer spännande










Vad snopna både Albin och jag blev när Lena plötsligt dök upp för att följa med på kvällsrundan. Det var ett bra tag sedan sist. Hon jobbar ju jämt så tiden räcker inte till....




Både Albin, Iris och jag ville sitta nära henne men tyvärr fick inte jag plats utan jag la mig vid hennes fötter i stället....














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar