"Twingly statistik"

lördag 24 februari 2018

En lugn och lång lördag...




Idag har matte gått promenaderna med mig för Robban och Albin är bortresta.



Kollar på en fågel som för ett herrans liv. Undrar vad den pysslar med?




Sol och -7 grader. Det blev inte så många bilder för matte höll på att frysa fingrarna av sig. Vi har varit ute flera gånger men jag har inte sett till en enda hund, ja knappt några människor heller. Märkligt!












Jag är ganska så trött för jag fick gå ut jättetidigt i morse. Robban kom hit redan igår kväll för att sova över här och det bara för att han och Albin skulle åka tidigt till Torö, en ö i Nynäshamns kommun. Han skulle träffa vänner där vid nio. Alltså, vi gick upp redan 05.15. Vi är inte vana vid att gå upp och ut vid den tiden och även om jag tyckte att det var tidigt så kan ni ju ana vad morgontrötte Albin tyckte. Jag är dock övertygad om att han gillade att få följa med för han gillar ju bilresor och omväxling.

Visst saknar jag Albin. Det har varit lite trist och tomt när Albin inte är hemma och inte vet jag när han kommer hem heller. Till och med katterna verkar undra var han är? Tycker att de har varit ovanligt lugna idag.








Matte är helt slut. Hon har precis kollat på den jämna och spännande hockeymatchen Djurgården - Linköping. Det stod 1-1 när en minut var kvar på matchen och då gör Dif sitt andra mål. Matchen slutar 3 - 1 då Dif gör mål igen när det bara är 14 sekunder kvar. 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar