"Twingly statistik"

måndag 12 februari 2018

Magsjuk igen....närgångna Leo



Albin vilar ut på soffan bredvid Robban efter en av alla promenadrundor mellan OS-sändningarna idag











Albins magbesvär var som bortblåsta igår men tidigt i morse så fick han plötsligt diarré igen. Han hann inte ner från sängen så alla sängkläder måste tvättas igen. 



Matte hade tur för tvättstugan var uppbokad men en av grannarna hade blivit sjuk så matte fick ta hennes tid. Så nu är överkastet, lakanen och täcket rentvättat igen. I kväll har matte inte lagt på överkastet för det är stort och bylsigt och behöver en egen maskin och roligare kan ju matte ha än att tvätta det om det nu skulle hända en olycka igen fast Albin har inte haft någon avföring sedan i morse. Dessutom har han fått dietkost så vi får hoppas att magen har stabiliserat sig. 

Flera av grannarna har varit och är sjuka i influensa och Robban har också känt av magsjuka så det är väl något virus som härjar.










Jag vet inte vad det är för något som Leo letar efter på mig men jag gillar det inte alls. Tror ni att han slutade när jag morrade och visade tänderna åt honom? Nej, han bara fortsatte utan att bry sig om mina varningar....









...nu vill man ju inte gärna utmana honom i onödan men gud vad jag hatar den närgångna undersökningen. Trodde aldrig att han skulle sluta.....














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar