"Twingly statistik"

torsdag 8 november 2018

Hundrastgården....fuktigt....


Efter den vanliga rundan på förmiddagen, besök på Coop och Ica så åkte vi till sopstationen för att slänga en del grejer. Därefter fick vi springa av oss inne i hundrastgården.


Det var fart på mig idag också. Tror till och med att jag rörde på mig mer än vad Albin gjorde..



Han stod ofta och filosoferade som han brukar göra...



...när han inte kollade på vad jag gjorde


Även om vi aldrig har sett någon annan hund här så finns det en hel del spännande dofter som avslöjar att rastgården brukar besökas av andra hundar också




Lika bra att markera att jag också har varit här...




När Albin får upp farten så springer han jättefort. Matte blev väl inte så glad när han lyckades toucha henne och skita ner hennes byxor, lerig som han var. Så typiskt när hon redan hade haft tvättstugan nu i morse.








Det har varit en gråtrist och molnig dag, 95% luftfuktigthet och 8 grader varmt. Matte blev ju knappast bättre från förkylningen av att vara i hundrastgården utan snarare tvärtom. Hon bara snorar och snorar...







Iris och jag har lagt beslag på Albins rum



...medan Leo har sträckt ut sig på fönsterbrädan i köket




och Albin har intagit soffläge...Vi väntar alla på kvällsmaten..










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar