"Twingly statistik"

fredag 2 november 2018

Katthem...promenad....Trevlig Allhelgonahelg!



 Idag har jag haft matte för mig själv större delen av dagen. Albin fick följa med Robban som skulle på möte hos Huskatten i Västerås och där var de i ett par timmar. Sedan åkte de vidare till Strömsholms djursjukhus. De ville ha flera broschyrer angående Husdjurstransporter eftersom de hade tagit slut....








Utanför Huskatten




Albin rastas utanför Strömsholms djursjukhus. Många spännande dofter finns det..



...och så undrar han nog vad det är för stora djur som gnäggar där borta?








Matte hade tvättstugan i morse och det bara för att hon ville få tvätten torr på en gång och slippa ha den hängande på tork här inne. Tur att hon bara tog två maskiner för det visade sig att torktumlaren inte fungerade så nu är hela duschrummet fullt med våt tvätt. Kan säga att matte blev riktigt irriterad.












Matte och jag tog en promenad vid 14-tiden. Det var 10 grader varmt men det blåste lite kyliga vindar




Mycket löv är det precis överallt



Jag tittar långt efter en jättetjusig schäfer. Han verkade intresserad av mig också. Matte sa att det är inte ofta man ser så vackra schäfrar nu för tiden. Och jag håller med...




Varför är det så många ungdomar vid skolan? De har väl höstlov?











Vilar efter kvällsmaten. Jag tror att Albin har saknat mig...




....och Iris har saknat Albin. Hon gillar inte när flocken skingras







Trevlig Allhelgonahelg till er alla! 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar