"Twingly statistik"

tisdag 4 februari 2020

Frost och något kallare....




Det var kallare ute idag och frost på marken i morse. Solen försökte tränga igenom molnen framåt dagen men lyckades inte men det var skönt ute ändå.....

Här står jag och kollar på den vita katten som vi brukar se på morgnarna. Tycker att den liknar Leo jättemycket...




.....och här kollar på en ung Siberian husky som tydligen vill leka med mig men det ville varken jag eller hundens matte








Det blev förstås en långpromenad också och det var lika folktomt ute idag. Märkligt! 

Matte glömde sin mobil hemma så det blev inte några bilder mer än dessa två som Robban tog



Albin såg inte speciellt road ut när Robban skulle ta en bild på honom...







Som vanligt rusade katterna in i Albins rum i morse. Leo gillar att sitta där och kolla ut genom fönstret, på vad vet jag inte för det händer inte mycket där utanför? Han väntar säkert på att  några fåglar ska dyka upp...I morse fick han sällskap av Iris






Matte har läst "Kom i min famn" av Caroline Eriksson. Det är en psykologisk relations- och spänningsroman och första delen av en serie om samtalsterapeuten Simone Boman.  Författaren som har en bakgrund som socialpsykolog bygger skickligt upp spänningen så det blir svårt att lägga ifrån sig boken. Den är välskriven och lättläst. Matte rekommenderar denna bok och ser fram mot nästa i serien.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar