"Twingly statistik"

tisdag 18 februari 2020

Promenader o tvätt




Iris ville tydligen följa med oss ut i morse. Hon hoppade snabbt upp på elrullstolen när matte skulle hämta sin mobil...Det är lite bökigt för matte när vi ska ut för först måste hon köra ut elrullstolen och sedan gå in för att hämta mig för jag får inte plats i hissen. Elrullstolen tar all plats...



Matte hade både hushållssopor och kattsand som skulle kastas i morse..



...och där gick den unga Siberian huskykillen. Han verkar vara nyfiken på mig



Och blåsten håller i sig...




På hemväg fick jag syn på Robban och Albin. Matte släppte mig så det blev full fart dit






Det blev förstås en långpromenad idag också. Här kollar vi in  en stor svart blandrashund. Jag tror inte att jag har sett den tidigare



Robban är inne på Ica för att handla någonting...



Matte hade tvättstugan på eftermiddagen. Albin eller någon av katterna har spytt ner överkastet som ligger på sängen i Albins rum. Dessutom behövde skydden på soffan tvättas. Iris ser ju också till så att en maskin måste fyllas med hennes handdukar så det blev en hel del tvätt som vanligt...





Matchen Skellefteå AIK - Djurgården har nyligen startat. Matte hoppas på en bra match...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar