"Twingly statistik"

måndag 3 februari 2020

Långpromenad i solen....vaktar



Härligt solsken idag också....



Albin blev stående för att intresserat kolla på när de använde den stora lyftkranen



Idag fick jag syn på en mellanstor blandrashund som jag inte har sett förut men jag undrar var alla andra hundar är någonstans för det var lika folktomt och hundfritt som de senaste dagarna. 




Däremot fanns det gott om spännande dofter




Här står vi och väntar på matte som var inne på Coop för att skicka iväg en försändelse



När matte kom ut från Coop kom Robban på att han var tvungen att gå in och handla...






Matte har varit ganska så irriterad på mig idag för jag har  skällt jättemycket men jag måste ju vakta bostaden. Låssmeden har borrat och grejat med portdörren. Det ska ju sättas dit något kodlås men det var ett herrans liv han förde. När det äntligen blev tyst så ringde det på dörren och då blev jag riktigt riktig arg.....


Där utanför stod brevbäraren som hade ett större paket med sig till matte. Nu skedde detta precis när matte var i ett samtal med läkarmottagningen så mitt argsinta skällande kom väl ganska så olämpligt antar jag...Matte tycker att jag har blivit vaktigare nu på äldre dagar och att jag borde känna igen brevbäraren vid det här laget så hon tycker att det är himla onödigt av mig att låta så illa... 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar